• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84286
+
-

زائران پاکستانی اربعین  وارد سیستان و بلوچستان شدند

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان از ورود 2۲۰۰ زائر پاکستانی اربعین حسینی در سومین روز فعالیت رسمی این ستاد به سیستان و بلوچستان خبر داد. 

«رضا بختیاری» در گفت‌وگو با مهر افزود: در سومین روز فعالیت رسمی ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان 2۲۰۰ زائر حسینی از کشور پاکستان و از طریق مرز «میرجاوه» وارد استان سیستان و بلوچستان شدند. 
وی با اشاره به این‌که ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان در ۶ حوزه اصلی اطعام، اسکان، حمل و نقل، فرهنگ، بهداشت و درمان و شبکه‌سازی به این زوار خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: ۱۲ موکب در میرجاوه و ۸ موکب در زاهدان برای پذیرایی و اسکان زائران پاکستانی در نظر گرفته شده است. 

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که این موکب‌ها ظرفیت پذیرش ۶ هزار زائر را در هر شبانه‌روز دارند، ادامه داد: خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان شرایط مناسب برای پذیرایی و اسکان این زائران عزیز فراهم شده است. 
وی با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌شود امسال ۸۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی از مرز «میرجاوه» برای اعزام به کربلا وارد کشور شوند، تصریح کرد: احتمالاً طی روزهای آتی و با نزدیک شدن به اربعین حسینی بر تعداد ورودی زوار نیز افزوده خواهد شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید